Muziekfestijn op het schoolplein en Jubilarissenconcert

Gepubliceerd op 3 juli 2024 om 12:52

Afgelopen weekend hebben we met de fanfare weer twee leuke optredens mogen geven.

In samenwerking met Basisschool 't Diekske vond afgelopen vrijdag het muziekfestijn op het schoolplein plaats. Wat leuk om te zien hoe alle kinderen bezig zijn geweest met muziek in de klas onder leiding van Mayke Diepeveen. Het werd een spetterende avond waarbij de leerlingen van 't Diekske al hun muzikale talenten konden tonen aan het publiek.
📸: Jos Zwart

Afgelopen zondag was het tijd voor het jaarlijkse jubilarissenconcert waar alle huwelijksjubilarissen, gedecoreerden en tot slot Laetitia (i.v.m 50 jarig jubileum) in het zonnetje werden gezet. Nogmaals van harte gefeliciteerd allemaal met jullie jubileums. Meer foto's zijn te zien via het fotoalbum op de site van Afferden en zijn daar ook te downloaden. Klik op de foto, klik vervolgens op de rechtermuisknop/houdt de foto lang ingedrukt (telefoon) en druk op afbeelding opslaan als/afbeelding downloaden. Vervolgens wordt de foto gedownload.
📸: Jos Zwart